reede, märts 11, 2005

Beware, evil dog

Õnneks on mingid nähtamatud jõud takistanud ligipääsu Mpsi blogi kommenteerimisse, seetõttu pean seda siin tegema. Ja ongi hea. Võibolla selleks ajaks kui see sistem jälle tööle hakkab, pole ma enam pahane.

Pöördumine Mpsi poole:
Igatahes olen ma Mps sinus äärmiselt pettunud. Ah niipalju sa siis minust arvadki. Kas sa arvad, et ma pole ise võimeline komme välja teenima, et hakkad mind varguses süüdistama??? Jaanika ja Piret said ka päkapikkudelt kommi. Maris ka. See, et sinul päkapikud ei käi ei tähenda, et teistel ei võiks käia.
Ja need "imaginaarpeletised", nagu nii ilusasti öeldi, on sada korda etemad kui mõned siin originaalis (nimesid nimetamata, me kõik teame, kellest jutt on). Vähemalt on neil natukegi taktitunnet ja nad teavad kust alates läheb niisama norimine solvamiseks üle.

Sry, aga mul on lihtsalt paha tuju (tänu mõnele, nimesid taas nimetamata, aga loodetavasti tunneb see end ise ära) ja täna kuulan ma ainult seda, mida öeldakse ja apsull ei huvita, miks öeldakse. Omme ma arvatavasti (loodetavasti) naeran juba selle vihapurske üle (ma pole kunagi pika vihaga olnud). Aga täna:

urrr-urrr URRR-URRR urrr-urrr

P.S Ma loodan, et jaanika klaviatuur andestab mulle selle ägeda toksimise, aga no urrrrr küll mul polnud plaan täna tigedaks saada grrrrr.

5 kommentaari:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  2. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  3. Mnjaa, Maailmaparandaja, nüüd Sa siis tead, miks Triinu ja Pille soolaleivapeol Mps nähtamatuks muutus (ja tänu sellele üldse selgus, et ta Marise väljamõeldis on) ;o)

    VastaKustuta
  4. It's really a nice and useful piece of information. I'm glad that you shared this helpful information
    with us. Please keep us informed like this. Thank you
    for sharing.

    Also visit my weblog: unlock iphone 5
    Also visit my web-site ... unlock iphone 4

    VastaKustuta