laupäev, detsember 01, 2007

Tervitusi toome palmisaarelt!

Polegi nagu eriti midagi põnevat juhtunut, aga sünnipäevaõnnitlustele vahelduseks võiks siiski paar maailmaparanduslikku rida ikka ka kirjutada. Minu tänane hommik möödus nii:

Ma ei tea kuidas teiega lood on, aga minu maailm muutus igastahes tükk maad mõnusamaks ja ilusamaks ja palju paremaks.

Detsember algas ka pihta. Lumeväljadest ja jõuluilmast siin palmisaarel loomulikult rääkida ei saa. Parimatel päevadel on olnud võimalus väikest lörtsiinglit teha, aga ma olen jätnud selle kasutamata.

P.S Aga meie saime täna oma esimese jõulukaardi :D

3 kommentaari:

  1. Vastutervitused lumisest Mägi-Eestist.

    VastaKustuta
  2. kui mul oleks hetkel digikas käepärast näitaks ma sulle, milline talv meil siin Pärnus väljas on. Lund on rohkem kui Lapimaal ;)

    VastaKustuta
  3. Oleks mul digikas käepärast näitaks teile kuidas ma palmi all päevitan ja ainus tahkes olekus vesi lähiümbruses on jääkuubik minu kokteiliklaasis

    VastaKustuta