esmaspäev, detsember 10, 2007

Lainepõhjas

Tegelt võiks see tööpäev juba läbi olla. Mul oleks kodus mustmiljon palju asjalikumat asja teha kui siin passida. Tööl on veider komme käia lainetena. Mul on kuri kahtlus, et igatsugu nõmedad tööülesanded teevad seda meelega - kogunevad ukse taga kuni kriitiline mass on koos ja siis tormavad tsunaamina peale. Ja kooliasjad sabarakkudena tulevad ka samal ajal. Ja muud kiired asjad samuti. Kõik kogunevad puntrasse. Ja siis kui oled tükk aega töötanud higipull otsaees ja kõik napilt enne tähtaega valmis saanud, siis on täielik vaikus... mitte midagi... isegi telefon ei helise (sest kallis härra ajakirjanik ei helista) vaikus.... kuni ühel hetkel uus kohustustelaine!

Ma siin kasutan illustreerimaks kalli kollegi pilti, sest mul siin on parasjagu vaikne (aga tal näikse pidevalt miskine ürgorm olevat).

P.S Segamini töölaud pildil on siiski minu isiklik.

1 kommentaar:

  1. Hehh, kallis Maailmaparandaja - nii see käibki, heal juhul... halvemal juhul on kogu aeg natuke rohkem tööd.
    Ma ei tea, kas see lohutab Sind, aga erasektoris on kogu aeg mingi totaalne hullumaja ja tulekahjud igal pool.

    VastaKustuta