laupäev, november 03, 2007

Kop-kop lahti tee, metsas kuri jahimees...

Auh. Auh.


Käisime ajujahil. Mina etendasin edukalt koera rolli. St haukusin. Kuigi nii paremalt kui vasakult kostus aegajalt, et hoopis kasside, lehmade ja muude pudulojustega oldi jahile tuldud. Ma arvan, et põdrad olid hämmingus. Aegajalt hüüdsin ma põtradele hoiatuseks, et nüüd on viimane aeg põgeneda... Nad vist kuulasid minu sõna :)


Tore oli metsas jalutada ja karjuda.


Nüüd lähen aga liiva tooma. Väljas sajab kohutavamal kombel, nii et liiv on märg. Seepärast peangi täna ära tooma selle, et homseks ära kuivaks. Homme tulevad ju minu vanemad Aafrikast tagasi. Ja noh, ma mõtlesin, et keeran radikad põhja, laotan tubadesse 5 tonni liiva ja küsin Olenalt, ega tal juhuslikult mõnda kaamlit pole mulle laenata. Seda kõike ainult selleks, et üleminek Aafrika ja Eesti vahel poleks nii suur ja mööduks valutult.

P.S Mul olid üle jahi kõige ilusamad kummikud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar