kolmapäev, oktoober 05, 2005

urusiili unenägu

Nii, kolimisega olen siis enamvähem ühel pool.
Mul oli õigus, kõik mu mustmiljon asja ei mahtunud kuidagi siia imeväiksesse urgu. Aga ma leidsin lahenduse. Toppisin toa nii tihedalt asju täis kui mahtus, seejärel surusin ukse kinni ja kõik mis jäi uksest välja, selle lükkasin lihtsalt suurtesse prügikottidesse ja viisin prügikasti. Mul on nüüd poole vähem asju kui üleeile, aga tuleb tõdeda, et ega ma selle võrra vaesemaks jäänud küll pole. Äravisatud asjade koguväärtus jääb alla juurdevõidetud ruumi väärtusele.
Nüüd on veel vaja oodata, et vaibad keemilisest tagasi tuleks (nad ei teaha tulla, aga küll ma nad koju meelitan) ja lüliti ära vahetada (lepime kokku, et kui täna õhtul peaks Tartust elekter ära kaduma, siis mina pole süüdi, eks).

Siiamaani olin õnnelik - kolimine ja paigutamine ja koristamine ja remontimine võttis kogu mu aja. Aga nüüd, mil mul pole enam suurt midagi teha, siis palun, soovitage mulle, millega ma oma aega sisustada võiks? Soovitage mulle mõnda raamatut. Pole ammu midagi head lugenud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar