teisipäev, september 06, 2005

turbonuudlidieet*

Nii kallid kaaskannatajad, paluks mitte üllatuda, kui ma varsti kerjakaabuga teie ukse taga olen ja süüa lunin. Käisin nimelt pangas. Enne oktoobrit ma ikkagi raha ei saa. Pangas on mul 100 krooni, selle eest saab 52 pakki kiirkeedunuudleid, kui süüa kolm korda päevas nuudleid, siis jätkub sellest peaaegu 18 päevaks. Seega hiljemalt oma sünnipäevaks on mul näpud põhjas (võin teha sünnika stiilipeona, teemaks pankrott).


Käisin täna ka vene keeles. Mingi 50 inimest oli kohal. Kõigepealt peksti ruumist välja kõik, kes polnud kunagi vene keelt õppinud, siis need, kes olid üle 3 aasta õppinud. Minu 9 ja pool aastat devalveerus kiiresti 3 aastaks. Hiljem selgus, et minu keeleoskuse tasemel oleks pidanud juba koos esimese küüditamislainega lahkuma... Nii et ühinen selle nitševo ne panimõm mõm mõm klubiga.

Ahjaa, eile käisin linnas ulkumas - mitte midagi pole muutunud. Justkui aeg seisaks paigal. Ei, aeg liigub edasi aga mina liigun ajaga täpselt sama kiiresti ja nii ei märkagi ma midagi. Asi on taustsüsteemis :D

* Sõltumatute dieediekspertide ühing soovitab

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar