neljapäev, mai 06, 2010

ninakas vanarahvas


Vanarahvas on igatsugu ihuhädasid alati tõlgendada püüdnud. Näiteks nina sügelemine pidavat tähendama peatselt saabuvaid häid uudiseid, enamasti peetakse silmas titeuudist. Aga võib ka lihtsalt midagi oodata - külalist, raha, kaklust, kirja. Mõned eriti vanad ja targad räägivad, et kui nina sügeleb, siis pidavat juua saama. Mõned tagurlikumad on välja pakkunud ka puuduliku isikliku hügieeni teema, aga vanarahvas seda üldiselt ei usu. Mul on vähemalt nädal aega juba nina ots sügelenud (ning jah, ma olen seda aegajalt pesnud ka). See ajab mu hulluks! Kui vanarahval on õigus, siis peavad need alles uudised olema! Eesti rahva iive läheb peatselt positiivseks. Uskuge mind (ja minu nina). Nii, et kes iganes pole veel avaldanud oma kuuikute ootamise saladust, siis rääkige kohe ära, saaks vaevast lahti.

Või kui see tõesti joomist tähendab, siis ähvardab ees küll suuremat sorti pidu ja bakhanaal...

4 kommentaari:

  1. Asi on lihtsalt selles, et hea nina tunneb rusikat juba nädal aega ette...

    VastaKustuta
  2. No sellisel juhul - tuleb aga alles vinge mats. See on halb, mul on niigi lömmis nina, nii muutun veel täitsa pekingi paleekoeraks.

    VastaKustuta
  3. Võibolla tuleb järjekordne võidujooming?

    VastaKustuta
  4. Ma arvan, et võiduajamised on nüüdseks läbi..

    VastaKustuta