esmaspäev, mai 17, 2010

Kumb oli enne muna või kajakas

Ja kujutage ette, sel korral ei taetanudki keegi meie kambakesest, et hakkab peatselt emaks/isaks saama. Tavaliselt on just see pidu, mis möödunud nädalavahetusel aset leidis, selliste teadaannete esitamise kohaks. Võibolla oli asi puudujates?
Kui see väike pettumus välja arvata, siis minu arvates oli igati tore ja eeskujulik pidu. Vähemalt minul oli lõbus. Aga eks ma olin sattunud ka mingile pläkutamise lainele. Lauldi ka. Kui sünnipäevalastele pühendatud laul välja arvata, siis tervelt ühe laulu. Kusjuures ma ei suuda meenutada, mis laul see oli ja miks seda laulma hakati, aga järsku hakati mitmel häälel laulma ja lauldi lugu ilusasti lõpuni. No ja sellega piirduski. Rohkem keegi ühtegi viisijuppi enam üles ei võtnud. Aga sellest hoolimata meeldis mulle väga. Tore oli sõpru üle pika aja näha.Näe, üks kajakas on siiski teada andnud, et varsti on järelkasvu oodata...

2 kommentaari: