laupäev, juuni 02, 2007

Duššibušš

Kui ma Tartusse pidin minema saunabussiga, siis järjepidevuse hoidmiseks tulin ma tagasi duššibussiga. Ilmselgelt oli üldise palavuse leevendamie tarbeks katuseluuk lahti ka vihma ajal ning mõnusat jahutavat vett tilkus pidevalt krae vahele.

Seda, mis Tartus juhtus ja miks ma urisesin, olen ma juba nii palju kurtnud, et endal hakkab ka naljakas. Aga kuna see teile äkki pole veel peaajju sööbinud, siis ma kordan selle lühidalt üle:
Mul tuli koostada kokkuvõte oma tööst (mida mul pole), inglise keeeles (mida ma ei oska) ja koos juhendajaga (kellel polnud aega). Oo laula ja hõiska ühesõnaga.

Ülejäänud aeg Tartus oli tore. Tulen varsti jälle ja siis vaatan üle ka need, kes seekord vaatamata jäid. Pealegi tuleb ära proovida, kas on veel mõni bussiliik olemas. Basseinbuss oleks päris lahe näiteks

3 kommentaari:

  1. Ma arvan, et duššibuššis võib vabalt saada basseinibuss, kui piisavalt vett tudleb ja see kuhugi ära ei voola.

    VastaKustuta
  2. mina nt tunnen ennast täiesti ülevaatamata jäetuna... palun järgmine kord viga parandada

    VastaKustuta
  3. kui buss juba üleavlt lekib, siis alt kindlasti. ja Triin, järgmisel korral parandan kindalsti vea.

    VastaKustuta