pühapäev, oktoober 08, 2006

Tõbised köögiviljad

Kurk on natuke valus (tomat tunneb end hästi, tänan küsimast). Kuna siiamaani pole ma talle piisavalt tähelepanu pööranud, otsustasin end parandada. Ostisn liitri šokolaadijäätist (vanarahvas räägib, et see olevat parim kurgirohi). Kõike ei jõudnud ära süüa, sest kehatemperatuur hakkas nullile lähenema ja varbad tahtsid külmutatud juurviljade kombel küljest ära kukkuda. Selle takistamiseks keerasin end siia toolile bätmänni kostüümi sisse kerra ja üritan nüüd suure kruusi tee (tähh elupäästja) abil vere temperatuuri taas sulamispunktini viia.
A uskuge või mitte, täitsa mõnus on siin. Istun ja kuulan oma uutest kõlaritest tirilumpsisegust mõnusat muusikat (suur tänu lahkele kõlariloovutajale, kuulutusest oli kasu. Keegi autot ei taha ära anda?*), soendan varbaid mõtlen ilusaid mõtteid ja üldse ei jonni, vaatan ühte väikest lillekest ja mõtlen, et elukas on ju ikkagi kõikidest köögiviljadest hoolimata täitsa kenake. Ja see, et mul eilsest bowlingust diagonaalselt pooled lihased valusad on, ei muuda asja üldse kehvemaks. Varsti lähen aga poen voodisse sooja teki alla (tõsi, ma tean ka soojemaid, aga neid mul täna käepärast kahjuks pole), võtan Tirilumpsi kaissu ja loodan vaadata vähemalt sama ilusaid unesid kui eilse lühikese kvaliteetune käigus sai nähtud.

* Ma loodan, et kunagi keegi ikka märkab seda ja kingib mulle ilusa auto. Niikuinii on selliseid hulgi, kellel auto toanurgas täiesti kasutult seisab, samas kui minu puhul seisaks ta akan all, et kui mul peaks tekkima idee kuhugi sõita, siis ma hüppaks sadulasse ja kihutaks kohale.

P.S Pilt on pärit vot selliselt noorelt Poola kunstnikult: Muka. Täitsa uvitavad pildid tal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar