reede, oktoober 06, 2006

Korstnapühkija pai!

Täna tuli õnn. No ta päris üksi ei tulnud, korstnapühkija nööbi küljes rippus teine. Nööbid olid korstnapühkijal ilusad ja läikivad. Ja ärge mitte üritagegi väita, et see kui ma nööpe ei puudutanud, mind õnnest ima jätab. Hähh, sellesse ma küll ei usu.
A ma mõtlesin, et sellisel juhul peaks ise korstnapühkijaks hakkama. Ommikul riidesse pannes nööbid omale sellise õnne külge ja õhtul kodus sama lugu. Ma võiks juba hakata küll korstnapühkijaks. Välimus on vastav olemas. Terve tuba oli tahma täis ja ega mina siis tahmast eemale hoidnud. Kaugel sellest! Nüüd olen kui tahmanägu või Tuhkatriinu.
Ja kõik kohad on musti sõrmejälgi täis. Vaadake vaid vaest pankrotihaldurit! A ta näikse õnnelik olevat. Korstnapühkija tegi talle ilmselt pai.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar