laupäev, detsember 10, 2005

Kuidas inimesed mind näevad?

Hmm, igavuse peletamiseks olen teinud miljon testi. Lihtsalt tõestamaks, et need valetavad. Kuna mind alati on huvitanud see, et kuidas inimesed mind kõrvalt näevad, mis mulje ma neile jätan jne, siis tegin selle testi.

Slow and Steady

Your friends see you as painstaking and fussy.

They see you as very cautious, extremely careful, a slow and steady plodder.

It'd really surprise them if you ever did something impulsively or on the spur of the moment.

They expect you to examine everything carefully from every angle and then usually decide against it.


Kas nõustute? Nii te mind näetegi? Ei tahaks hästi nagu uskuda.
A tegelt? Mis mulje tegelikult jätan?

3 kommentaari:

  1. Ma ütleks, et mind pigem üllataks kui sa ei teeks midagi impulsiivset. Ma arvaks siis, et sa haige oled... v tglt see ei takistaks sind midagi impulsiivset tegemast.
    Viimane lause, mis selle testi tulemuses oli, käis enam-vähem sinu kohta minu meelest (sa kaalud asju, aga tavaliselt on münt see, mis otsustab :p).
    Peaks huvi pärast ise ka selle testi tegema, kuigi sinu tulemuse põhjal otsustades, ei näita see test mitte essugi.

    VastaKustuta
  2. Muide, see test on täielik jura. Ma tegin selle ja tuli sama tulemus, mis sul. Siis proovisin nii, et panin vastused, mis tegelikult ei käi minu kohta ja tuli sama, siis proovisin kolmandata korda, panin suvalised vastused ja tuli ikka sama.

    VastaKustuta
  3. kommentaar üldjoontes sama, mis unistajalt.. ja testi tegin ka, tulemust võite minu blogist vaadata :oD

    VastaKustuta