reede, detsember 23, 2005

Elus!

Varastasin jupi internetti, ainult selleks, et öelda, ärge muretsege, minuga on kõik korras, olen elus ja puha, see et ma ei kirjuta tuleb sellest, et elan praegu õndsas internetivabaduses.
Aga juba jaanuari alguses tulen tagasi tartusse ja siis...
...no siis teen tagasi ja räägin kõigest mis vahepeal juhtunud või vaikin kõik maha.

P.S Mul hakkab juba jõulutunne tulema. Toretoretoretore

Ah, praegu tahaks kõiki kallistada.
(No võibolla mitte päris kõiki, aga kirjanduslikud liialdused on minu spetsialiteet)



P.S Paar märkust koduse elu kohta:
* Mul on kodus hirmus hea hambahari
* Minu öösärgil on mingi võõras lõhn küljes (mitte halb, aga mingi täiesti harjumatu võõras lõhn)
* Olen ületanud mandarinisöömises maailmarekordi
* Linnulaht on imeilus
* Venna suur kollane karu on muidu hea kaisuloom, ainult natuke liiga karvane minu maitse jaoks, laiutab hirmsasti ja ei kallista vastu
* Nägin viimaseid punapääsukesi

olgu, mind kutsutakse ära, loetelu jätkub kunagi kauges tulevikus

kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar