kolmapäev, detsember 28, 2005

jätk

Nii, käänasin ühe riidepuu arvutile antenniks ja oh seda imet, püüab küll internetti. Tõsi, pilt on mustvalge ja säriseb, aga no ajab asja ära.
Jätkan siis märksõnadega kodust:

  • päike - kodus on alati päike
  • lilled - seekord siis jäälilled
  • heinamaa - olemas :D
  • linnulaht - käin ikka seal talviti hulkumas. Imeilus. Mul on sellest fotosüüdistusi. ja uskumatult ilusad tulid välja minu kohta (st, ma kartsin hullemat).
  • pusled - aegajalt juhtub nii, et me kodus õngitseme välja oma miljon puslet ja paneme neid kokku. Seekord tabas mind ja vennat suurushullustus ja võtsime käsile oma 2000 tükise pusle, mis kujutab halli lossi halli lume taustal hallide puude vahel. Ühtlane sinine taevas on pusle lihtsaim osa....
  • vann - ma armastan meie vanni. Tartu oma on tõsi niru võitu. Kodus aga sai siin üks öö peaaegu ommikuni vannis ligunetud. Kõvasti vannivahtu kulus. Ja lõpptulemusena tuleb tõdeda, et oli mõnus....mmmm
  • jõuluvana - mina teda ei näinud, kingitused ilmusid ise kuuse alla, aga ta täitis kõik minu soovid, mis ma talle kirjas esitasin. Uskumatu.
  • jõulumeeleolu - uskumatu, sel aastal jõudis täpselt õigeks ajaks kohale.
  • kirjanduslikud katsetused - uskumatu, see on kodune mõju. Seal lihtsalt tekib soov kirjutada. Nii et minu surematu romaaninäss sai jälle 10 lk juurde. Kui ma seda kirjutama hakkasin, juba siis mõtlesin, et peaks ära lõpetama, aga aegajalt kaevan ta jälle välja. Ma olen lihtsalt neisse tegelastesse kiindunud. Teate, nad on tegelikult palju toredamad kui ma neid kirjeldada oskan :D
  • Söömine - ma ei tea, kui te näete tänaval veeremas kedagi, kes on sama pikk kui lai, siis ei, see pole kakuke, see olen jõulutoidust tublisti kosunud mina. Ilmselt tuleb Tartusse tagasi jõudes vee ja porgandite peale üle minna...

Grr, pean lõpetama, minu õde nõuab oma kleidile riidepuud tagasi... vilks vilks sahin sahin piiiiiks
side lõpp

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar