esmaspäev, detsember 05, 2005

asjalik päev

Vastupidiselt eilsele, mille ma suuremalt jaolt maha magasin, oli tänane päev äärmiselt asjalik (tõsi, magasin tänagi kõvasti, kuid see väsimus oli tingitud vastutalvisest rauapuududsest - pilt ei tahtnud kuidagi ees püsida ja virvendas nii mis jaksas.otsustasin siis selle üldse välja lülitada) Aga ma olin ju asjalik. Ma tegin ära oma venekeele kontrolltöö ja ostsin esimesd jõulukingid ära (oh õudu) ja käisin kunstipoes raha kulutamas ja ostsin endale igatsugu vajalikku kraami ja käisin raamatukogus ja tellisin pilte juurde ja ühesõnaga sai nii üht kui teist uvitavat tehtud. nüüd tagantjärele vaadates ilmneb, et suurelt jaolt seostub minu asjalik olemine raha kulutamisega. Mida enam ma raha kulutan, seda asjalikum ma olen. Aga varsti saab raha otsa ja siis? siis enam ei saagi asjalik olla...
A kui nüüd veel õnnestuks kuidagi sooja teki alt ka välja ronida ja pesu pesema minna, siis võiks päeva kordaläinuks tunnistada. Aga siin teki all on nii hea ja soe ja kuidagi ei raatsi sinna külma kätte minna... niu niu niu

1 kommentaar:

  1. haa, erinevalt Sinust ma ei ole üldse asjalik olnud.. nimelt kella 7 ajal hommikul jõudsin koju, käisin dušši all ja läksin Rexa kaissu magama.. pool 11 suutsin ennast bussi peale toimetada, siis jõudsin peale lõunat isegi tööle.. tööl tegin 2 asjalikku tegu: saatsin ära need kirjad, mis eelmine nädal olin valmis saanud ja leppisin kokku neljapäevase väljasõidu Lümandasse.. ülejäänud aja proovisin pilte üles panna ja kirusin seda, et ei saand neid üles panna.. ja siis jõin veini, palju veini.. ikka ülemuse terviseks :o)

    ahjaa, raha kulutasin nii palju, kui bussipiletiks (40 eek) pluss ostsin omale ilusaid küünlaid, mida õhtul üksinda olles põletada.. ja teenisin 9.50 (viisin taara ära :o)

    hullult asjalik päev

    VastaKustuta