reede, detsember 31, 2021

Ennustus uude aastasse. Õnneloos 2022!


Mäletate, möödunud aastal koostas Tõruke õnneloosi? Läks ju täppi? Või ikkagi mitte? Mõlemal juhul tasub selgi korral loosi võtta. Ükskõik siis kas tõeseima tulevikuennustuse saamiseks või lihtsalt noorele ennustajale teise võimaluse andmiseks.

Loosi tõmbamine on lihtne. Mõelge ühele numbrile vahemikus 1-12.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

11

12

Olete otsustanud?

Olete oma valikus kindlad?

Pidage meeles, see määrab teie käekäigu järgmiseks aastaks. 

Nii. Nüüd visualiseerige see arv oma peas.

Tehtud?

Tore. Tulemused leiate veidi alt poolt.

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Siin need on. Illustreeritud ja puha, et ka vähese kujutlusvõimega inimesed, keda küll minu blogi lugejate hulgas vaevalt leidub, ikka aru saaks, mis ees ootab.



Nagu näete, on Tõruke sel aastal lahkem. Jumala viha ei luba kellelegi.

Igatahes imelist uut aastat teile. Tulgu see eelmisest palju parem!

P.S. Andke jälle teada, millise loosi tõmbasite. Mina sain teise ja ei kurda sugugi.

9 kommentaari:

  1. Super! Mina leian tuleval aastal aarde!! (number 3)
    ... ja ikka head ja kõige paremat sulle ja su perele, nii tulevaks aastaks kui ka kõikideks järgnevateks.

    VastaKustuta
  2. Number 7 lubab lahkelt, et mu soov täitub! Aitäh lahke maag Tõruke! Päikeselist aastat Sulle! H Saaremaalt

    VastaKustuta
  3. Nähh, ma valisin kuue. Aga ok, niikuinii on probleemid elu osa.
    Rõõmsat uut!

    VastaKustuta
  4. aaaaararrrgggghhh.....üheksa!!!!

    VastaKustuta
  5. Missa ütled - kah üheksa!!! Ilmselt peame Kaamosega taas näpud ühte klahvkasse toppima:D Head uut üle mere!

    VastaKustuta
  6. Viis. Ja just seda oli mul vaja :)
    Selgeltnägija on see laps :)

    VastaKustuta
  7. Number seitse :)Aitäh Tõrukesele ja kena jätkuvat aastat :)

    VastaKustuta