pühapäev, detsember 12, 2021

Laadapäkapikud OÜ

Eile toimus kauaoodatud kooli jõululaat. Varasemalt on see toimunud koolimajas, kuid möödunud aastal jäi koroona tõttu ära. Sel aastal korraldati laat aga liivalinna keskplatsi turualal. Minu arust igati õigustatud. Nii said lapsed müüa ja ka muu rahvas pääses uudistama ostma. Koolimaja on ju keeluala, sinna igaüht ei lasta. Varsti pannakse ukse ette langvõre ja kaevatakse vallikraav ümber kindluskooli.


juba enne laada avamist võis näha usinat sagimist

Laat oli tore. Pisut külm, aga muus osas lõi silmad ette nii mõnelegi pärislaadale. Mõttetut Poola kaupa peaaegu, et polnudki.

Rahvast oli murdu, mõni sai vaid aknast kaeda kuidas pidu keeb

Minu päkapikud müüsid käsitööna valmistatud jõuluehteid. Oli lõngast päkapikke ja fimost kujukesi, makaronist ornamente ja sädelevaid linnukesi. Mina koos lastega valmistasin neid. Kohati oli küll tunne, et peamine laste poolne abi seisnes selles, et nad olid silma alt ära ja ei seganud. Aga ei, ma teen neile liiga. Populaarseim artikkel - hullu moodi sädelevad bling-bling linnukesed oli puhtalt laste kätetöö ja päkapikumütside ja kujukeste tegemisel oli ka Täpikesest palju abi. Tirts aitas peamiselt kvaliteedikontrolliga kaasa. Kes oleks osanud oodata, et makaronist tehtud ehted on nii haprad! Järgmisel korral kuldan keedumakarone, need vast ei lähe maha kukkudes kildudeks...

Laadapäkapikud OÜ müügilett

Äri läks lastel hästi. Mõned ehted jäid ka koduse kuuse peale riputamiseks, aga suurem jagu sai siiski maha äritud. Täps tahtis küll rohkem osta kui müüa, nii et kippus alailma leti tagant ära. Ma olin kõik lootused tema särava isiksuse peale pannud, aga selles osas tuli pettuda. Kui ma testklienti mängisin, siis selle asemel, et kutsuda tooteid imetlema, küsis ta, et mis passid siin? Ma loodan, et ta päris klientidega oli viisakam. Suurema osa müügitööst tegi hoopis Tõruke, kes sai hakkama nii rahaga arveldamisega kui suutis ka kliente viisakalt tänada. Eriti seda härrasmeest, kes neli päkapikku korraga ära ostis.

päkapikud sisseoste tegemas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar