neljapäev, detsember 31, 2020

Ennustus aastaks 2021

Mida toob aasta 2021? See küsimus on paljude meeltes. Ärge muretsege. Ma kohe ütlen.

Meie peres on alati vana-aasta õhtul õnneloose tehtud. No et ikka teaks, mis sind ees ootab. Tavaliselt lubati rikkust ja puhkust palmisaarel, aga mida pole seda pole. Sel aastal koostas õnneloosid Tõruke. Tahate ka teada, mis teid ees ootab. No mõelge välja üks arv ühest kümneni.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Olete otsustanud?

Olete oma valikus kindlad?

Pidage meeles, see määrab teie tuleviku.

Nii. Nüüd visualiseerige se arv oma peas.

Veel parem, kirjutage see paberile.

Tehtud?

Tore. Tulemused leiate veidi alt poolt.

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Siin need on. Illustreeritud ja puha, et iga loll ikka aru saaks, mis ees ootab.



Nagu näete, oleks võinud veel hullemini minna.

Igatahes imelist uut aastat teile. Tulgu see eelmisest palju parem!


P.S. Andke teada, millise loosi tõmbasite. Ma isiklikult sain esimese. Päris hirmutav. Pole enne sellist tuju tekkinud ja nüüd siis.... See saab olla vaid koroona kõrvalmõju.

12 kommentaari:

  1. Head uut! Ma peaaegu oleksin valinud kuue, aga mõtlesin ümber ja valisin nelja 🙂. Tõrukesel on loovust🙂.

    VastaKustuta
  2. Viis! :)
    Kaunist aastat Tõrukesele ja suur aitäh ;)
    Teistele ka muidugi :)

    VastaKustuta
  3. Ma vist pean ennustajaid uskuma hakkama, sest pole kahtlustki, et jumal pole minuga rahul😁, seitse muidugi. Igatahes palju asjalikum ennustus kui astroloogide lehesabad, kus enamasti ainult head ja imalat ennustatakse😉

    VastaKustuta
  4. Kaheksa.
    Haa, saabki õudukate kinos vaatamise asemel neid ise produtseerida!
    Tõrukesele aitüma!

    VastaKustuta
  5. Viis !!;) Ei midagi uut :)
    Head väiksema distantsiga aastat !

    VastaKustuta
  6. mul ka 4, väga hea ennustus, ootan suure huviga!

    VastaKustuta
  7. Väga loovalt koostatud loterii! Ja perfektselt selged napid joonistused. Tulevane karikaturist? Mul nr 5, mis siis ikka, ärgu uskugu:P:P Head Uut Aastat! H Saaremaalt

    VastaKustuta
  8. Jaa, ma olen ka vaimustusest Tõrukese minimalistlikust, kuid samas kõikeütlevast joonistusstiilist. Veidi keerukas oli ainult selle rohke töö kaardist aru saada. Aga kui tähelepanelikumalt vaadata, siis tundub, et seal on kujutatud täheklotse, mänguautot ja tühja taarat, siis ilmselt mõeldakse koristamist.
    Muide, autori enda hinnangul oli parim kaart nr 10 - no mis oleks parem kui kuldne karikas?

    VastaKustuta
  9. mina valisin numbriks 10 .... pole kunagi olnud õnnenumber ega midagi seost selle numbriga , ikka 5 või 7 olen valinud, aga seekord kohe lõi pähe nr 10 ja kui siis lugesin, et kuldne karikas siis esimene mõte oli et äkki vihjatakse tuhaurnile .. Need on ka väga ilusad kuldsed ja hõbedased ,Surra küll ei taha ja soovin Head uut aastat ja oleme ikka kõik hoitud ja terved !

    VastaKustuta
  10. Nataly, üldse ei pea muretsema. Tähelepanelikum vaatleja märkab, et karika peale on märgitud nr 1. Vaevalt, et keegi urni peale saavutatud kohta märgib. See tähendab ikka esikohta või mõnd suuremat saavutust või kordaminekut!

    VastaKustuta
  11. Mul oli 10. Sain selle, kui liitsin oma sünni-aasta numbrid kokku, ja siis uuesti kokku! Niisama lambist ju et saa pakkuda! Tulemusega olen rahul. Ah jaa, tegin seda juba ammu, ikka 1.jaanuaril, aga ei tahtnud kohe uhkustama hakata ;)

    VastaKustuta
  12. Mida ägedat perspektiivi, ma ütlen!

    VastaKustuta