esmaspäev, oktoober 28, 2019

Käsitöötu

iKäsitöö pole kunagi olnud minu tugevaim külg, kuid lapseootus on iga kord sütitanud minus väikese pesapunumisinstinkti.  Tõrukesele õmblesin teki. Täpikesele kudusin teki. No ja Tirtsule.... Kuna ma ei tea isegi seda mispidi heegelnõela käes hoitakse, siis jäi heegeldamine valikust välja. Valikusse jäigi ainult tikkimine. Ristpistes, sest see on mu võimete lagi. Aga minu meelest tuli täitsa kena välja. Tirts pole ka vähemalt seni kaevelnud. Kuigi mine sa tea, võibolla ta selle pärast kriiskabki aegajalt, et nii jõletu teki all peab magama. Ja mina rumala peaga mõtlen, et äkki gaasid...

1 kommentaar:

  1. Ossa! Nii nunnu beebi! Ja nii kaunis tekk! Ja veel milline kooslus:) Kohe kadedaks teeb, et endal sellist käsitöötungi pole kummalgi korral tekkinud:D

    VastaKustuta