esmaspäev, aprill 12, 2010

Õnne mulle

Täna on minu kevadine sünnipäev. Selle puhul on ilm ka imetabane. Kuna aga tegu on ikkagi tööpäevaga (tänud kõikidele minu "suurtele sõpradele", kes vaevusid mind tänase päeva puhul pisut sõimama), siis otsustasime traditsioonilise sünnipäevapikniku pidada hoopis eile.
Kui te arvasite, et me ka grillisime (nagu iga eeskujulik inimene sellisel kevadkaunil päeval oleks teinud), siis te eksite. Meie piknik koosnes valdavalt vorstivõileibadest ja konservvirsikutest ohtras kasmes nimega "Imetabane vaade".
Jah, käisime Mpsiga Üügu pangal piknikutamas. Ja vaade oli lihtsalt suurepärane. Seal on sellised mõnusad looduslikud istumiskohad ka. Väga tore päikeseline piknik oli. Näe, selline lepatriinu tuli ka mulle õnne soovima (või tuias niisama seal ringi, kes neid putukaid mõistab)

4 kommentaari:

  1. *laulab kõvasti ja valesti*
    õnnee sooo viii meee sulll...

    VastaKustuta
  2. Veel jõuab.... palju õnne ka minu poolt!

    VastaKustuta
  3. näikse, et sul tuleb täpiline suvi ;)

    VastaKustuta
  4. Olid ajad olid ajad - kunagi laululaval jõudsin minagi sellele auväärsele sündmusele.

    VastaKustuta