teisipäev, aprill 13, 2010

Hukkas päev

Tänane päev on totaalselt hukas. Tööl tegelesin valdavalt ebameeldivate asjadega ja kõige ebameeldivam asi selgus siis kui avastasin, et olen käki kokku keeranud. Kellegi kraesse polnud kah asja lükata. Ise olin süüni. Unustasin ühe väikese liigutuse tegemata, mistõttu on nüüd igavene jama lahti. Oh õnne ja rõõmu.
Peale tööpäeva lõppu veetsin veel meeldiva tunnikese oma armsas ametiasutuses, sest just nii palju oli aega õhtuse treeninguni. Arvake ära, kas kella kuueks tuli veel keegi trenni. Õige vastus on - loomulikult mitte. Isegi treenerit polnud kohal. Mul on kuri kahtlus, et nad olid ühiselt otsustanud, et vot täna ei tule, aga millegipärast unustasid mind teavitada. Oi ma olen tige. Kusjuures trenniraha unustasin ma ikka sinna.
Poes polnud ka midagi, mida ma tahtsin.
Ei jõua kohe ära oodata, mida tänasel päeval mulle veel pakkuda on.
peaks magama ära minema, aga ei või kindel olla, kas siis mitte voodi kokku ei kuku või midagi muud säärast juhtu...

Urr urr, porr porr. Tahaks midagi ilusat ka vahelduse mõttes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar