esmaspäev, aprill 26, 2010

Nädalavahetus läks mööda nigu niuhti.
Suurema osa sellest veetsin ma reha meeldivas seltskonnas.
Laupäeval oli mul väike murdjalapsukesest abiline, kes riisus lehti küll vales suunas, aga see-eest ei jäänud hetkekski vait ja kiitles, et ta on tugev ja oskab kõike. Meenutas natuke mind ennast õrnas eas (see iga pole vist veel üle läinud).
Pühapäeval asusin pisut pisemat saart paljaks riisuma. Õnneks ilmus Mpsi nõiakunsti najal veel rehahoidvaid inimesi kohale ja see tähendab seda, et võibolla saab enne sügist ja uusi lehti kõik riisutud! Halleluuja. Sauna ja šaslõkki sai ka. Saun oli kuumem kui grill. Oleks need lihatükid kusagile sauna ahju lähistele küpsema pandud, oleks need raudselt poole kiiremini valmis saanud. Vesi paagis ka kees, meil tekkis nurjatu mõte sinna liha ja kartulit lisada, et saaks mõnusa supi kokku keeta.
Ahjaa, käisin korra meestega merel ka. Ühe lõhepoisi tõime ära. Minu panus oli üüratu. Mps sõudis nagu segane, Mpsi isa võttis võrke välja ja mina olin lihtsalt ilus ning üritasin läikima kippuvat südant matistada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar