reede, märts 12, 2010

Jupats

On olemas riideid, mis teevad sind visuaalselt kõhnemaks või pikemaks või lühemaks.
Aga seda, et prillid kedagi lühemaks teeks, pole ma küll kuulnud. Aga just nii täna minuga juhtus. Sain oma uued prillid lõpuks kätte. Muidu pole nagu vigagi, aga need teevad mu lühikeseks. Kõnnin ringi ja tunnen, et jalad on kuidagi lühikesed ja maapind on kuidagi häbemata lähedal. Võtsin igaks juhuks prillid eest enne kui päris alamõõduliseks kahanen. Ilma prillideta oli täitsa normaalne. Panin prillid uuesti ette ja jälle - nagu päkapikk. Tundsin end täpselt nii:
Tea kas peab hakkama uute prillidega komplektis ka kõrgeid kontsi kandma, et üle lauaserva vaadata ulatuks?

Ja ühest asjast ma aru ei saa. Miks lühemaks? Oma pikkusega olen ma rahul. Need prillid võiks mu hoopis saledamaks teha!

1 kommentaar: