esmaspäev, juuni 16, 2008

Laupäeval käisime linnas suurel ülemaailmsel meestelaulupäeval*. Hommikust saati tibas vihma ja mida aeg edasi seda enam. Päeva lõpuks mitte enam ei tibanud vaid keegi lajatas pilvepiirilt ämbrite kaupa vett alla. Mina muidugi olin ettevalmistunud. Hommikul kui Mps meeskooriga meestejutte ajas käisin mina linnapeal naistetegusid tegemas - šoppamas. Ostsin endale mummulised bikiinid ja kaks olematut särgikest. No ma ju nägin, et ega see ilm paremaks lähe ja mida vähem riideid seda vähem märgi riideid. Igaks juhuks laenasin Murdjalapsukeselt tema pisikese vihmavarju. Sest jah, nagu korduvalt öeldud, siis ma kardan suuri teravate otsadega vihmavarje, aga see väike tibukollane barbie piltidega vihmavari.... Ma nägin väga šikk välja.
Aga nii tore oli vaadata, mida üks või teine inimene oma vihmavarjuga reklaamis. Enamus vimavarje on ju ikkagi reklaamvihmavarjud.

Aga pühapäeval sain oma bikiine ikkagi sihtotstarbepäraselt kasutada ja üritasin oma seljale uusi triipe päevitada. Öösel nägin unes, et mul tuli nahk maha (mis toimub ka ilmsi). Aga ei tulnud teine tükk haaval vaid tuli lihtsalt ühest nurgast tõmbama hakata ja tuli siuh maha. Nagu kile. Ei tea kas julgen enam päikese kätte minnagi.
Pärast kui koju skänneri juurde jõuan lisan siia ka ilustratsiooni (ei, selles sõnas pole kirjaviga).

*Mulle meeldivad laulvad mehed...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar