kolmapäev, juuni 04, 2008

Juuubaa linnukeeeseeed väljas laulavaaad

Astusin eile jäll väikese sammukese maailma premaks muutmisel. Oi kui palju on ilmas inimesi, kes sooviks korraldada väikest peokest. Näiteks jaanituld või sünnipäeva, kus lisaks vorstiküpsetamisele ja salatipugimisele ka midagi hingele oleks. No näiteks mõnus kitarri saatel laulmine lõkke ümber. Aga näe, pole kedagi kes pilli mängiks.
Nüüd on teie mure viimaks ometi lahendatud. Kutsuge mind! Ma õppisin eile kitarri mängima. Olen täitsa võimeline ära mängima sellised hitid nagu: "Juba linnukesed" ja "Väga väga aeglased ja unised Sepapoisid".
Ma usun, et ega ma rohkem lugusid juurde õpigi. Minu repertuaar on piisav, et sisustada ka kõige nõudlikuma muusikamaitsega seltskonna vajadused. Ja pealegi kavatsen ma juba linnukeste najal oi oi kui kuulsaks saada.

Muide, olude sunnil hakkasin vasakukäeliseks.

P.S Minu kitarriõpetaja väitis, et ma olen harukordselt andekas ja lihtsalt imetabaselt kiiresti õppiv inimene. ma kardan, et ta noris mu kallal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar