neljapäev, aprill 10, 2008

Tere tulemast taas Mudamaailma

Mul hakkab vaikselt lõputöö paanika tekkima. Tänane PHD koomusk kirjeldab imeliselt minu suhtulst oma juhendajaga. Ja täna ujus mu postkasti teade minu enda juhendatavaga seoses, kelle ma olin muuseas täiesti ära unustanud. Ma nõustusin tema juhendajaks hakkama üldse ainult tingimusel, et ma teda reaalselt juhendama ei pea. Ja tema kiituseks võib öelda ka, et ta pole mind rohkem tülitanud. Nüüd siis ilmus teade, et millal on töö esitamise tähtaeg (enda oma ma ei tea), ning seal juures peab olema ka lõputöö juhendaja arvamus. Nojaa. Jama on selles, et ma pole oma juhendatavat rohkem näinud kui see üks kord. Ja ma ei tea ta kontaktandmeid. Kirjast sain vähemalt nime teada. Nüüd lähen vaatan, kas selline tegelane Orkutis on ja äkki ta ei varja oma kontaktandmeid. Vastasel juhul....

Link koomuskile

P.S Orkutis on ta olemas, aga juhuslikult ei avalda kontakte... Kirjutan skräpi?

1 kommentaar: