laupäev, aprill 12, 2008

Mulle palju õnne!

Mul on täna sünnipäev. lähen varsti traditsioonilisele sünnipäevapiknikule.
Palju õnne mulle!!! Kui vanaks ma siis saan? ei tea. Telefon väitis, et taas 26... Mine sa tea võibolla ongi nii!

4 kommentaari:

  1. "Who is not satisfied with himself will grow; who is not sure of his own correctness will learn many things."

    nii ütleb hiina vanasõna.

    ega minultki muud, kui õnne ja rõõmu kasvamiseks-õppimiseks!

    Leelo Maarja

    VastaKustuta
  2. Tagantjärgi palju õnne!

    Kui Saaremaal samatore ilm oli kui Tallinnas, siis oli kindlasti väga tore piknik...

    VastaKustuta
  3. Saaremaal sadas paduvihma, aga mina olin aga oma piknikuga õnneks Muhumaal ühe kivi peal, mille ümber oli umbes kilomeetri laiune päikesepaisteline koht. Kui ei usu, näitan pilti :D

    VastaKustuta