esmaspäev, detsember 11, 2006

Silme eest läks triibuliseks

Oeh, blogi on palju lihtsam kirjutada, kui pole mitte millestki kirjutada. Aga seoses nädalavahetuse tormiliste sündmustega, on lood seekord teisiti. Aga no eks ma siis kirjutan kõige meeldejäävamast osast - käisin esimest korda autopesulas*. Oi need harjad olid lahedad, aga natuke hirmus oli ka :D A vähemalt sai puhtaks. Auto loomulikult. Aga mina, kel mul pesemisvõimalusi siin urkas pole, mõtlesin, et akkan ka autopesulas käima. Kiirelt saab puhtaks ja soovikorral vahatatakse ka ja puha. Enne vihma oleks ju hea - ei saaks õieti märjaks ega midagist. Mu prilliklaasid võiks küll vahatataud saada.

A veel lühidalt nädalavahetusest:
- Margus sai ilgelt vanaks, et mitte öelda fossiiliks.
- Saaremaa "vannabi" viikingid ihusid oma noad teravaks ja mõõgad vahedaks.
- Võis näha rohkelt piraate.
- Marisel oli äärmiselt silmatorkav kaaslane.
- mmm ja süüa sai
- ja parimad (loe mina) said isegi magada.
- ja sauna sai... selleks tuli sealt muidugi enne noormehed välja visata
- ja kaelkirjakud muutuvad pimesilimi metsikuiks
- mida vähem silmi üldse, seda metsikumad olid need tegelased seal.
- ja öö arenedes jõudsid nii mõnedki konnprintsi/printsessi staadiumisse ning lasid Manil end hüpitada.
- ja nalja ja naeru
- ja oeh, silme eest võttis lausa triibuliseks
- ja ma kardan, et nii mõnigi pisiasi on unustustehõlma vajunud ja pole kedagi kes mäletaks... Aga mõnda asja ei unusta me iial ja olulistel hetkedel hõõrume nina alla mõningastele tegelastele

* meil käib see asi niimodi, et antakse Pillele või vennaraasule ämber ja lapp kätte ning öeldakse, et ärge te enne tagasi tulge kui auto särab kui säraküünal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar