laupäev, detsember 02, 2006

Ülikool lukku!

Jah, panid teised täna ülikooli lukku. Ma oleks äärepealt luku taha jäänud.
Jalutan mina hommikul pea täis mudamõtteid kui järsku peatavad mind kaks relvastatud vormis meest, kellest ühes ma tunnen ära ühe Kermonaatoritest. Küsivad dokumenti. Mis tea arvate, kas mul oli neile midagi näidata? "Ei ole, no minge siis niisama!" Jõuan astuda paar sammu kui keemiahoone ukse ees sama lugu. Ei, mul endiselt pole dokumete.
Veedan siis meeldiva tunnikese mudamaailmas ja kui katsed tehtud üritan keemiahoonest jälle põgeneda. Tjahh, ukse ette on lint tõmmatud. "Oi oi, viimasel hetkel saite välja..." öeldi mulle ja pääsesein taas keelutsooni. Veel paarist lindist üle ronida, mõningatest relvastatud mundrimeestest mööda hiilida ja pääsesingi vaba õhu kätte! Ah vabadus, küll maitsed heaste.

lukustatud ülikoolist võite lugeda nt siit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar