pühapäev, detsember 24, 2006

Kuidas vältida jõuludeaegset ülesöömist? Tehke nii nagu mina. Muretsege endale üks armas viirus ja te ei taha isegi mitte kuulda midagi verivorstidest ja hapukapsalõhn ajab südame pahaks ja isegi lõhekala ei suutnud minus tekitada soovi suud avada.

Aga tegelikult on täitsa ok. Oma uude pätmännikostüümi mähkununa, palavikust raske pea toetumas padjale, nii on peaaegu et hea olla. Aga õhk on tihkelt jõulusid täis. Tõsi, valgetest jõuludest võis vaid unistada, aga rohelised jõulud on ka lahedad.
Käisin täna sutus. Jalutasin metsas ja järsku olid kõik aastaajad koos ühes tükis. Kuhu ma ka ei vaadanud, kevad vaatas mulle vastu. Panin silmad kinni ja kuulasin - tuul mühises puulatvades ja see oli kui suvine merekohin. Tõmbasin kopsud õhku täis ja mmmm, milline märja sambla ja seene lõhn - nagu oleks sügis. Ja hinges helises jõulutunne - talv. Mmm, mulle peaaegu et meeldis see kompott.
Sutus on ikka tore.
A nüüd lähen poen voodisse ja magan end terveks, sest ega jõulud pole veel läbi siis minu jaoks ja ma ei taha ometigist sellest jõuluaegsest ülesöömisest ilma jääda

As Rriidepuuühendused saadab jõulutervisi

2 kommentaari:

  1. Kiiret paranemist sulle ja kohtumiseni vana-aasta õhtul (mõni ostis endale just netist bussipileti saarele sõiduks :))!

    VastaKustuta
  2. Sellise uudise peale paranen kiirelt kui tuuuuuuuul

    VastaKustuta