kolmapäev, detsember 20, 2006

Punamütiskesest ja jõuludest ikka ka!

Omme kihutan Saaremaa poole. Kui mul õnnestub muidugi autosse end mahutada. See saab olema üks tõsine ruumi väänamine, see on üks mis kindel. Õde tuli oma pere ja kogu elamisega mulle paariks päevaks külla. Nad peaks oma pisiauto furgooni vastu vahetama, siis ehk oleks ruumi igapäevasõitudeks. A tõesti, ma pole näinud kedagi, kes reisiks nii suure koorma asjadega. Kui minu õde läheks vanaemale kooki ja moosi viima, siis võtaks ta igaks juhuks kaasa vähemalt 5 erinevat punast mütsi, 3 veini, 24 eri sorti moosi võipütikestest rääkimata. Terve pagaritööstuse sortimendi kooke ja koogikesi. Lisaks veel taimede välimääraja, et teaks milliseid lilli vanaemale korjata. No ja veel vihmavarju ja päikesevarju ja nii edasi.
Mis ma öelda tahtsingi on see, et neil on palju asju.
Ja ma lähen koju.
Ja interntiseeritud maailmast jõululummusesse.
Ei blogi.
Aga soovin teile ilusaid jõule ja olge siis ikka tulbid. Kallistan. Kõiki.

P.S tegelt on punamütsike ju päkapikk suvel - punane müts, väiksemat kasvu, toob nänni!!!
P.P.S pilt pärit siit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar