neljapäev, november 10, 2005

Korteris valitsevatest ohtudest

Ehh, nad* tahavad minust, alko-hoolikust, teha alkohoolikut (oht nr 1).
Kuidas muidu seletada seda, et nad mulle järsku heast peast veini annavad. No üks variant on see, et seda nimetatakse tuimestuseks. Nimelt tekkis minu meditsiinilise haridusega korterikaaslasel põnev idee, et võiks näiteks minu jala seest klaasikillu välja opereerida (selle sain ma siis kui meil siin see finantsdendroloogide seminar toimus). Minu protestikisast ei tehtud väljagi ja väite kohta, et see on nii pisike klaasikild, öeldi vaid, et nad võivad alati ka suurema sisselõike teha (oht nr 2).

Appi!
Kuhu ma sattunud olen?
Peab vist jälle linna peale hulkuma minema. Viimasel ajal kipub see väike toake mulle kuidagi kitsaks jääma. Klaustrofoobia alge (oht nr 3)? Värsket õhku on vaja. Ruumi tiibade sirutamiseks on vaja. Valgust on vaja (tänavavalgustus sobib ideaalselt)

* Nende all, mõtlen ma oma kalleid korterikaaslasi.

1 kommentaar:

  1. Nojah, selle tuimestusega oleks sul veel hästi läinud, sest Kaie muidugi üritas seda 2 korda ümber ajada.Aga ega siis midagi nii väikese asja taha, kui tuimestus(eriti selle puudumine)ei jää. Noh, kas magad öösel kingadega või?;)

    VastaKustuta