neljapäev, juuli 25, 2019

Kuhu aeg lendab?

Seda küsimust esitan ma umbes täpselt kaks korda aastas - siis kui pudinate sünnipäev on.
Eile möödus kuus aastat sellest kui ma viimase beebi kätte sain. KUUS aastat! Ei ole võimalik. Tänaseks on see beebi kasvanud hulga suuremaks. Kuigi kui päris tõsi olla, siis kasvamisele Täps eriti ei panusta. On teine ikka veel selline väike jupike. Aga juttu on tal see-eest kolme eest. Ilmselt emmesse - pläkutab vahetpidamata.
Näiteks ükspäev mainis issi, et järgmisena ehitame talle mängumaja. Seejärel oldi sunnitud kuulama pikalt tema soovidest nii sise- kui välislahenduste osas. Ja iga kord kui ta uuesti rääkima hakkas, muutusid plaanid aina pompöössemateks. Meres asuv klaaspõrandaga maja, kus saaks kalu jälgida ja ööbida (no need, kes magamisasjad maha unustasid ja kelle vanemad peavad ära minema), kus on vaalakujuline vaip ja meritähtedega wc-pott... Viimne kui sisekujunduslik detail oli paigas.
Nädalavahetusel ootab mind ees veel üks katsumus - Täpsi  sünnipäevapidu ja ka selles osas on Täpikesel väga peened ja detailsed ideed. Näis, paljudest mul õnnestub kõrvale hiilida.

Täna aga käis meil külas minu vahmiili kõige värskem liige -väike nunnu vennapoeg (ülejäänud pere oli ka ühes). Pidas end väga viisakalt ülal.

Mina aga olen täiesti läbi omadega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar