teisipäev, aprill 01, 2014

Teisipäev on tore päev

Üleeilse seisuga olen siis siin elanud juba 6 aastat. Uskumatu. Kui niimoodi hoobilt küsitaks, siis vastaks, et ehk neli. Aga kuus. See on juba tase. Tõsi, ma küll loodan, et palju üle seitsme aasta mul siin elada ei tule. No oleks ju tore ikka enne pensionipõlve saabumist oma väiksesse armsasse majakesse kolida. Küll oleks seal hea maja ees pingil päikesepaistes oma valutavaid konte soojendada.
Meie Täpsiga käisime aga vahepeal Tartus. Vaatasime kõik sealtnurga pisikesed beebid üle. Kuulasime nõrkemiseni Murdjalapsukese targutamist (sellest valguses ma isegi ei kurvasta, et Tõruke nii kehva jutumees on) ja korjasime mingi haiguse üles. Vaene täps hõõgus mul siin mitu päeva palavikus. Öösel polnud öölamp vajagi. Nüüd hakkab tasapisi tervenema. Juba teeb pahandust ja kiusab vennat.

Mõtlesin et kirjutaks üles ka Tõrukese laienenud sõnavara. Sinna kuuluvad hetkel sellised sõnad:
Emme ja issi - tavaliselt korratakse neid järjest kiiresti - emmejaissiissijaemme. Lisaks näidatakse piltidelt ka. Ännit näidatakse harvemini.
otsu - kutsu
äike - päike
lillilillilll - lill
aitäääh -väga püüdlikult hääldatakse
auto
õue
juua
Endiselt on väga tihedas kasutuses sõnad ei, EI, EI (no kuidas te nii rumalad olete ja aru ei saa) ja see ning seda.

Mõned sõnad ehk veel, aga need ei meenu hetkel. Tähti tunneb ta imeliselt ja numbritest kasutab ainult seitset.

Oeh, peaks lõpetama ja minema hoopis koristama. Kui midagi muud teha pole, siis seda viimast saab siin alati teha. Ma arvan, et kui Heraklesele oleks antud Augeiase tallide asemel minu korter koristada (koos segajate mudilastega), siis oleks ta ilmselt haledalt põrunud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar