teisipäev, aprill 22, 2014

21 DPC Something I shouldn't have bought but did anyways

Enamasti on nendeks asjadeks, mida ma ostan, kuigi mulle neid ette nähtud pole igatsugu jäätised ja šokolaadid. Ma ei tea, miks ma poes olles alati unustan, et olen igikestval dieedil. Ja kui see meenubki, siis kinnitan endale, et võtan igal päeval ainult ühe tükikese. Nujaa. Kui koju jõuan on juba pool otsas ja ülejäänud pool saab otsa enne kui päike loojub...

Aga kuna ma olen hetkel "rangel" dieedil, siis mul pole kodus šokolaadi, mida pildistada. Siin on aga pilt ühest koledast kleidist, mille ma endale ostsin, sest see nägi pildil imeilus välja, aga selgus, et riidepuul üpriski kole. Rääkimata sellest, et kui selle  selga panen, siis olen kui õp Asta Kuuseok.

1 kommentaar:

  1. aga kui vöö peale paned? kas ma olen seda Su seljas näinud ka, mitte ei löö ette..

    VastaKustuta