teisipäev, aprill 08, 2014

Noa all

Aga mina sattusin täna esimest korda elus noa alla (kui näppulõikamised välja jätta). Õnneks mitte mõne kriminaali või lihuniku vaid õppinud kirurgi kätte. Mõtlesin, et laseks pisut rindu korrigeerida (teate ju küll, mis imetamine teha võib) ja kõhult oleks vaja pisut peekonit vähemaks nüsida. Võinoh, tegelt mitte. Hoopis paar sünnimärki urgitseti välja. Aga mul on neid veel miljon-triljon tükki, nii et puudust ma neist tundma ei hakka. No nagu tähistaevast oleks paar tähte vähemaks jäänud. Seni kuni päike on alles, ei märka nende puudumist keegi (va mõned entusiastastronoomid ehk).
Nüüd olen auklik kui juust ja plaasterdatud.

5 kommentaari:

  1. vapper. ma pean ka vist minema miski aeg maikuus ja laskma ühele imelikule punnile nuga näidata. kavandan veel nihverdamist. ehk õnnestub.

    VastaKustuta
  2. Aah, pole seal erilist vaprust vaja. Tuimestus oli pisut kibe, aga nüsimist ega nõelumist ei tundnudki. Arst viskas nalja ja mina pikutasin laual. 30 minutit hiljem lahkusin 3 sünnimärgi võrra vaesemana.

    VastaKustuta
  3. Kena siis, kui ei tundnud seda nüsimist. Mul nii hästi ei läinud - haige küll polnud, aga kõik oli tunda. Lisaks oli pärast tükk aega väga imelik olla ja kõik ajas öökima. Oli kirurgiks Erik?

    VastaKustuta
  4. Erik jah.
    Ainus, mille üle ma kurdan on see, et plaastrid ajavad sügelema. Mul nende vastu ju allergia.

    VastaKustuta
  5. leidsin toreda artikli http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/saksa-kalur-leidis-laanemerest-maailma-vanima-pudeliposti.d?id=68415287

    VastaKustuta