esmaspäev, veebruar 01, 2010

50 küsimust

Tuul tõi merelt ühe küsitluse. Mulle tegelt igatsugu meemid ja küsitlused meeldivad, olgu nad nii jaburad kui tahes. See siin on lihtne. Tuleb lihtsalt 50-le küsimusele õigesti vastata. Iga vale vastus annab miinuspunkti. Iga miinuspunkti kaotamiseks tuleb küsitlus edasi saata vähemalt kolmele inimesele ja sa saad suure varanduse omanikuks ning 24 tunni jooksul avaldab keegi sulle armastust. Kui sa seda aga ei tee, siis oh häda ja õnnetust.

1.Kas sa said nime kellegi järgi?

Ei usu. Siin kohal saadan tervitused oma vanematele, kes on lahkesti oodatud mu väidet ümber lükkama või kinnitama.

2.Millal viimati nutsid?
Arvestades milline piripill ma olen (silmad vajavad pidevat niisutamist, et ei tekiks kuiva silma sündroom), siis ilmselt mitte väga ammu. Täna ei ole. Eile ka mitte (puhtalt selle pärast, et ma olen kõikseaeg maganud). Äkki siis üleeile. Või üle-üleeile? Miks? Mul pole põhjust vajagi. Olen loomult kurvameelne (või pigem emotsionaalselt ebastabiilne)

3.Kas sulle meeldib su käekiri?
Üle kõige. Tõsi, see ei näe just teab mis galligraafiline välja. Pigem nagu oleks tindipotis supelnud purjus vares üritanud tangot tantsida. Aga sellel on omad head küljed. Ülikoolis ei laenanud keegi mu konspekti. Ja kui esimesel kursusel korraks ka laenas, siis hiljem ta seda viga ei teinud. Tegelikult on mu kirjutised kõik nagu salakiri - keegi teine peale minu neist aru ei saa. Ja minulgi läheb vahel jupp aega koodi murdmiseks.

4.Mis on su lemmik lõunasöök?

Lasanje :D Kuigi see on pigem minu lemmik õhtusöök. Lasteaiatoitudest hindan ma kõige kõrgemalt azuud. Kui nad sinna juustu ka veel sisse paneks...

5.Kas sul on lapsi?
Ei. Pudelipõhjapojad ei lähe arvesse. Aga ega nad tulemata jää.

6.Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Igastahes :D.

7.Kas oled tihti sarkastiline?
Tegelikult ma ei ütleks, et sarkasm oleks minu tunnusmeloodiaks. Aga pisut tooni annab see minule küll.

8.Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei. Mul on kõik jubinad alles.

9.Kas sooritaksid benji-hüppe?
Kunagi olin kindel, et jah. Praegu ma arvan, et ma kõhkleks tükk aega torni otsas enne kui hüppaks (aga ilmselt ikka hüppaks). Varsti ma kardan, et ma isegi ei kaaluks seda. Vanuse lisandudes suureneva ohutunde kasvu võib tasase ilma korral lausa silmaga näha.

10.Millised on su lemmikmaisihelbed?
šokolaadi omad. Üldiselt aga eelistan müslit.

11.Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Ei. Laisk olen.

12.Kas pead end tugevaks?

Jaa. Põrgulikult tugevaks.

13.Milline on su lemmikjäätis?
šokolaadi :D

14.Mida märkad inimese juures esimesena?
Lühinägeliku inimesena ei ole mul tekkinud kommet inimesi üldse märgata. Aga ma arvan, et välist tervikpilti äkki? Ei oska siin ühtegi kehaosa esile tuua. Olen täheldanud, et inimeste vaatlemises olen üldse nõrk.

15.Roosa või punane?
Punane. Selline rootsipunane. Nagu lendavate kalade pildil on majade katused.

16.Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Laiskus. Sellele järgnevad krooniline otsustusvõimetus ja äge akuutne enesekindluse puudulikkus. Ja aegajalt kipun liialt jonnima.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Tegelt on mul kõik olemas (või vähemalt on mul olemas algmaterjal) kõige parem olekski ehk kui ma suudaks igapäevaselt sellest aru saada.
Aga kui nüüd maisemate asjade juurde tulla, siis ilmselt päris oma kodumajakest oma perekesega.

18.Millise asja ostsid endale viimati?
Hmm. Hea küsimus. Kui toit arvesse ei lähe, siis tuleb vastust otsida kusagilt üleelmisest nädalast. Hantlid vist. Tahan saada ilgelt tugevaks (vt p 12)

20.Mida hetkel igatsed?
Kaissu magama

21.Mida viimati sõid?
Apelsini. Eile käis üks vanamees, tõi kolm armastusväärset apelsini ja ütles nagu telekas öeldi: usk, lootus ja armastus. Sähh, söö apelsini.

21. Mida hetkel kuulad?
Vaikust läbivat klahvide klõbinat. Minu enda loodud pala kümnele sõrmele.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?

Kollakas-oranž?

23. Lemmiklõhn?
Suve esimese niidetud muru lõhn, seebilõhn Mpsi kätel, lõhn, mis tekib kui äikesevihma esimesed piisad langevad maale. Ja loomulikult lõhnad, mis toovad meelde häid mälestusi. Päris mitmed toidulõhnad ka. No ja nuuskpiiritus. Rangelt võttes see lõhn mulle ei meeldi, aga see toob alati naeratuse näole.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Emaga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Kergejõustik, iluuisutamine. No sellised, kus midagi ikka juhtub ka ja mida vaadata on. Ausõna, ma ei viitsi vaadata kuidas higised nälginud nägudega mehed tundide kaupa maratoni jooksevad või midagi muud säärast tüütut.

26. Su juuksevärv?
Sassis. See on esimene mis silma hakkab. Aga rangelt võttes pole see värv. Proovime uuesti:
Pruun. Või noh, mitte nii väga kaua aega tagasi teatas juuksur, et hallid.

27. Su silmade värv?
Hall. Helehall. Ei midagi põnevat.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei. Prille kannan. Tõelise silmahirmutisena ei saa ma kuidagi rõõmustada mingite värgensite silma toppimise üle. Ühe nädalakese olen olude sunnil olnud läätsekandja ja see oli üks hirmus nädal.

29. Lemmiktoit?
Ikka lasanje. Aga üldiselt meeldivad mulle asjad, kus on kasutatud ohtralt juustu. Ja liha. Eelistan soolast magusale.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Sellisel juhul pigem õnneliku lõpuga. Ei ole suurem asi õudukate sõber.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
CSI ei lähe vist arvesse. Sellisel juhul äkki "2 nädlat armumiseks" või midagi sellist. Igastahes ei vaadanud ma seda lõpuni. Kinos pole sada aastat käinud.

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Miks eeldatakse, et mul pluus seljas on? Hoopis kampsun on. Valge, kui huvitab.

33. Suvi või talv?
Mulle meeldib kui aastas on esindatud kõik aastaajad. Ja tänavune talv on võrratu. Talve kohta. See muidugi ei tähenda, et ma suve ei ootaks. Nii et kui valima peab, siis suvi.

34. Kallistused või suudlused?
Mõlemad. Mina ei kavatse kummastki loobuda.

35. Lemmikmagustoit?
puudub

36. Mis raamatut hetkel loed?

Mul on päris mitu raamatut pooleli. Õhtul uinutuseks lugesin Clarksoni "Tule taevas appi". Tuleb tõdeda, et minu jaoks on see pettumus. Aga näiteks wc-lektüüriks sobib imeliselt. Head lüikesed jutud.

37. Mida su hiirematt kujutab?
Microlinki oma. Küsib, et kuhu ma ometi täna klikata tahan. See oli siin juba enne mind.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
CSI-d.

39. Lemmikheli?
Puudub.

40. Rolling Stones või The Beatles?
The Beatles

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Rumeenia.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Oi ma olen nii andetu nii andetu. Ma olen kõiges äärmiselt keskpärane. Kui keegi on minus avastanud mõne varjatud ande või erilise oskuse, siis palun mind sellest teavitada.

43. Kus sa sündisid?
Tallinnas. Et te teaksite, siis olen sünnijärgselt pealinnatibi.

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
Norite või? Ma väsin esimese minutiga juba ära.
Aga kindlasti suudan ma rohkem kui näiteks aasta aega tagasi.

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Ei mäleta. Ilmselt möödunud aastal.

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Ma olen päris mitme blogijaga päriselus kohtunud. Enamasti teadsin ma neid muidugi enne kui neist (ja minust) said blogardid.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Mina isiklikult armastan blogisid just nende aktuaalsuse tõttu. No et ma saan pidevalt justkui kellegi teise inimese elule kõrvalt kaasa elada, vajadusel kommenteerida, oma mõtteid avaldada. Seega ma ei usu, et blogiformaat raamatusse topituna mind väga köidaks. Küll aga usun, et nii mõnigi blogard võiks oma keelekasutuse, mõttelennukuse ja kirjastiili poolest olla võimeline imetabast raamatut kirjutama.

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Kui sellised asjad nagu eelmine ja järgmine elu oleks olemas, siis tegelikult poleks vahet. Niikuinii ei mäletaks ma oma eelmistest eludest midagi, nii et väide, et ma tahaks vahelduse mõttes mees olla ei omaks erilist sisu.

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Ma ei usu taaskestumisse ka. Aga ega minu uskumine ei muuda veel midagi tõeks või valeks. Nii et eeldades, et ikkagi toimuks mingi taaskehastumine, siis hakkaks ma puuks - õunapuuks.

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Kõikide ankeete tahan lugeda. Nimesid nimetamata.

3 kommentaari:

  1. Nimest.
    Noh kõigepealt tahtsime Mari panna, Aga see ämmale ei meeldinud, sest seal nende külas oli mingi hull Mari nagu neil oli hull Liisa-nimi mis me Kadile algul tahtsime panna. Siis valisime nimeraamatust kumki 10 nime, siis tõmbasime teineteise nimedest pooled maha kuni jäi 2 nime. Lõpuks tõmbasime loosi, sa olid terve päeva Ruth. Aga siis tuli teine vanaema ja ütles, et see ei lähe mitte. Nii see läks.
    Mummi

    VastaKustuta
  2. Tervitused 7 aastat hiljem. Googeldasin sõbraka küsimusi ja näedsa, kuhu jõudsin:D

    VastaKustuta
  3. Võtame tervitused vastu küll. ka 7 aastat hiljem. 80% vastustest oleks niikuinii ka nüüd samad.

    VastaKustuta