esmaspäev, jaanuar 18, 2010

Puhkuseplaanid

Sain eile teada, et sel aastal saan ma kogunisti 61 päeva puhkust. Hullumaja! Ma peaaegu et ei peagi enam tööle tulema.
Nüüd teen mõttes puhkuseplaane ja pakin reisukotti. Vaene Gotfried on juba tihkelt mõttelisi asju täis topitud. Ma nimelt ei tea veel, kas lähen metsa, mere äärde, mägedesse, soojale, külmale või parajale maale, lähedale või kaugele. Nii et nii bikinid kui puhvaika tuleb kotti toppida.
Igatahes plaanin võtta natuke puhkust kevadel, natuke sügisel, natuke talvel ja palju suvel! Mõõnus. Tõotab tulla hea aasta.

(see muidugi tähendab aga seda, et tööaeg saab seda kiirem olema - asendajaid mul ju pole ja töö tuleb ikka ära teha).

P.S Kas on vabatahtlikke, kes sooviks üle kõige minu puhkuseplaane rahastada?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar