laupäev, jaanuar 09, 2010

Kaks vasakut jalga aga parema jala kingad

Eile sai siis üle pika aja kristallkingad jalga pandud, lokid pähe keeratud ning piul käidud. Täitsa tore pidu oli. Kurb oli ainult see, et kuuldused minu erakordselt viletsast tantsuoskusest olid levinud kulutulena üle meie väikse saareriigi ja varvaste purunemise hirmus ei tahtnud keegi minuga tantsida. Kuna kõik teised tantsisid, siis ei tahtnud keegi mulle veini ka valada. Milline ikaldus.
Õhtu jooksul leidus siiski paar julgemat (või turvasaabastega varustatut), kes ka minu müürilille staatusest päästis ja tantsupõrandale viis. Nii et ikka sai mõned kiiremad tuurid tehtud. Mis siis, et õnnetud tantsupartnerid pärast ainult lonkasid.
See, et ma tantsida ei oska, ei tähenda, et mulle tantsida ei meeldiks (samamoodi nagu viisipidamatus ei takista mind laulmast).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar