neljapäev, jaanuar 21, 2010

Sain pügada

Käisin täna pügalas. Arvestades minu juuste isepäisust pole väga vahet, kas minu juukseid lõikab hirmkalli juuksurisalongi väljakoolitet näitsik või pime vanamees nüride kääridega. Tulemus on ikka sama - sasipea. Lähtuvalt sellest otustasin seekord õnne proovida kodusaare noorte õppurjuuksuritega. Juba vanarahvas teadis rääkida, et kui tahad õppurite juurde juukseid lõikama minna, siis peab sul olema palju aega ja veel rohkem juukseid.
Nii lühikest soengut pole mul ammu olnud :)
Aga väga korralik ja püüdlik juuksur oli. Üritas kogu hingest veenda minu juukseid, et nad mõlemalt poolt ühtpidi lokki hoiaks. Ja juuksuriõpetaja kiitis ka üldjuhul sonksi heaks! Mis minul siis nuriseda.
Tõelist soengut näeb muidugi alles siis kui ma olen pea uuesti ära pesnud - no, et lokid saaks taastada oma loomupärase sussa-pussa frisüüri.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar