kolmapäev, november 16, 2022

Enese kiitmise raske töö

Nii, hooandja projekt on läbi, raamat on trükikojas, Rahva raamatuga on (hoolimata minu eelmisest hädaldamisest) leping sõlmitud. Luban, et nüüd natuke aega oma raamatust ei pläkuta. Endal hakkab juba pisut imelik. Muudkui kiren, et nii hea raamat, nii hea raamat ja pärast tuleb välja, et hea on see ainult minu mõtetes ja tegelikult on üle keskmise vilets.  

Enne teistele teemadele üleminekut tahaksin siiski veel jagada seda osa, mis mul enda arvates päris vahvalt välja kukkus. Nimelt animeeritud tänuavaldust:


Kas ma pole mitte osav "paint" programmi kasutaja? Vaadake neid kauneid laugeid laineid...

Ah, tõeliselt meisterlik viimistlus.

Ja need kummituslikud hallid laigud, mis aegajalt ilmuvad ja siis kaovad. Need on peeneimad eriefektid...

2 kommentaari:

  1. Oledki kiitmist väärt, kui raske, siis ma aitan kaasa!
    Tundub, et varsti on multikat oodata :)
    Väga äge!

    VastaKustuta
  2. Ehhee, ma just avastasin, et see pole mitte Pauluse käsi, mis siin kirjutab, vaid hoopis "Thing"-i käsi "Addams Family"-st. Tähelepanelikum vaataja märkab, et see toimetab iseseisvalt...

    VastaKustuta