esmaspäev, november 07, 2022

Mida võtaks kaasa sina?

Tõrukesel oli täna koolis inglise keele tunnis ülesanne, kus pidi kirjeldama asju, mis võetaks kaasa, kui midagi juhtub. See mis juhtub, tuli ka ise välja mõelda. Tõruke valis sellise suure tõenäosusega aset leidva sündmuse nagu zombi-apokalüpsis. Ja mis siis kaasa võeti?

Telefon,

akupank,

nuga,

taskulamp,

söögipoolist,

kahvel ja lusikas,

raudora, et zombisid uimaseks lüüa (aga mitte tappa) ja

kaisukaru - et selles hulluses mingisugustki kainet mõistust säilitada.


Minu arust väga hea valik. Eriti see viimane.


4 kommentaari:

  1. /lähen viskan kaisupalli oma maalimalõpu kohvrisse, äärepealt oleksin unustanud/

    VastaKustuta
  2. Ma olen vahel ikka mõelnud, et mida ma võtaks kaasa üksikule saarele kui juhtumisis sinna satuks. Lõpuks jõuan välja ikka selleni, et sõltumata kaasavõetud pagasi suurusest ei peaks ma seal kaua vastu. Huvitaval kombel pole kaisukaru kunagi mu loetelus olnud. Ilmselge viga...

    VastaKustuta
  3. Tikud võivad olla. Wilson peab olema. Wilsoni kuju, nimi ja sugu pole oluline.

    VastaKustuta
  4. Minu esimene valik oleks "lauake kata end":)
    Tegelikult hankisin jubedateks juhtumisteks vändaga raadio, millega saab ka nutiseadmete akusid laadida.

    VastaKustuta