teisipäev, september 30, 2014

Pitsiline valgus

Meie köök muutus hoobilt jupp maad romantilisemaks kui sai üles riputatud minu uus pitslambike. Ise tegin. Eks tal ole paar esimese vasika sünniviga juures, aga ikkagi oma. Järgmise nikerdamisel juba tean mida teisiti teha. Aga ma ütleks, et isegi hästi. Ma olin kuni viimase hetkeni üsna skeptiline, kas see ikka jääb vormi hoidma peale õhupalli purustamist või kukub kokku.
Ainus probleem on selles, et meie tulevases kodus on nii madalad laed, et mingeid rippuvaid pitsüllitisi ei saa me sinna lubada. Sellega seoses on mul vaba lae probleem.

Mummi, Taadu, ma vaatasin, et teil on köögilaes ainult pirn. Äkki tahate pulmaaastapäevaks sellist mõnusat romantilist pallikest lakke?

5 kommentaari:

  1. Muidigi oleks selline uhke!
    Isa Mati

    VastaKustuta
  2. Mind täitsa huvitab, mida järgmine kord teisiti teeksid? Endal on ka taoline plaanuška olnud, sellepärast küsin :)

    VastaKustuta
  3. Teisel korral panin natuke pisemad pitsitükid ja ohtramalt liimi, jäi jäigem. Samas kui liimi liiga palju,siis kipub õhupalli külge kinni jääma. Aga sain ikka kätte ja tuli minu arust ilus.

    Veel tuleks enne välja mõelda, et kuidas lakke kinnitada :D

    VastaKustuta