esmaspäev, jaanuar 27, 2014

Peas on udu ja tuul, tobe naeratus näol, vile suul

Eile tabas mind hajameelsuse tipp. No seda on ennegi juhtunud, et olen rahakoti külmkappi pannud ja šampooni hambaharjale valama hakanud, aga see kõik kahvatub eilse kõrval.
Käisime nimelt SPA-s. Selles pole veel midagi imelikku (kuigi Täps arvas küll, et ma teda mullivanni asemel keeva tõrva tünni üritasin torgata). Nagu ikka sai enne basseini minekut dušši all käidud. Seebitasin end parasjagu mõnusalt sisse kui tekkis kahtlane tunne, et midagi on valesti. Suur oli minu üllatus kui avastasin, et ma polnudki alasti nagu arvasin vaid olin rinnahoidja selga unustanud. Ma pidin sinna samasse naeru kätte ära kõngema. Nii hajameelne ei saa lihtsalt olla.
Mps ka naeris hiljem, et järgmisel korral kui wc-sse lähen, siis kindlasti kontrolliks, et ega ma pükse jalga unustanud...
Jääb esitada vaid üks küsimus - Mida järgmiseks?

1 kommentaar:

  1. nuh, prillide otsimine nii, et nad on sul tegelikult ees on kindlasti klassika.. mul endal pole veel esinenud, aga Laisikubeebi vanaema teeb seda pea iga päev.. ja siis näiteks unustada õue viia prügi, kuigi oled selle ekstra pannud välisukse ette, nii et ei saa sellele komistamata tegelikult välja minnagi.. küll leiab :D

    VastaKustuta