pühapäev, detsember 12, 2010

Kevlemine

Kui ma veel eile rääkisin siinse piirkonna ilusatest lumevabadest teedest. Täna hommikul aknast välja vaadates nägin seal, kuhu sai auto pargitud, üsna ühtlast lumevälja. Ainult väike lauge küngas tähistas auto asukohta. Antud piirkonna traktoril oli miskine voolik katki läinud nii et koju saamise eesmärgil oli vaja labidatele tööd anda. Õnneks sobis mu labidas mu parameedikupükstega imetabaselt kokku. Nii võib tööd teha küll. Kaevasimegi teeni aoto laiuse kraavi. Naabrimees akna pealt ergutas ja lumi muudkui lendas. Koju jõudes tuli jälle labidas välja otsida, et end omak ohale sisse kaevata.
Mis te arvate kas ma saan homme ilma kaevlemata tööle või mitte?

No ja siis küpsetasin ma omatehtud taignast piparkooke. Tulid küpsised. Pipart vähe. Aga muidu hõrgud ja mõnusad... aga küpsised kõigest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar