neljapäev, jaanuar 10, 2008

Puhkan kauges tulevikus.

Panin oma sellesuvise puhkusegraafiku paika. Alates 21 juulist kuni 24 augustini paluks minu poole tööalaste probleemidega mitte pöörduda. Sellesse aega paluks siis planeerida jalgrattamatkad, muud väljasõidud, ilusad ilmad ja üritused, kus soovitakse minu osavõttu.

Mul on eelaimdus, et see suvepuhkus tuleb mõõõnus. Oi kuidas tahaks juba Gotfriedi pakkida ja suvist Eestit avastama minna!

P.S 6,83 päeva jätsin praegu puhkusereservi.

P.P.S Kujutage ette, see on minu elu esimene puhkus :D

3 kommentaari:

  1. Kas siis koolivaheajad ei olnud nagu puhkus. Õigem oleks vist öelda, et esimene puhkus, mille eest makstakse ka.

    VastaKustuta
  2. Nägin eile maailmaparandajat telekas! Täitsa vahva kokkusattumus, ma tavaliselt Aktuaalset kaamerat ei vaata...

    VastaKustuta
  3. palun arvestada ja sellega, et Laisik puhkab:
    21. juuli kuni 18.august

    VastaKustuta