pühapäev, aprill 23, 2006

PUNApääsuke tõesti

Ronisin täna Toomkiriku torni. Miks? A ma polnud seal käinud ja nagu ma korduvalt olen maininud, on minu puhul tegu äärmiselt uudishimuliku ning teadmisjanuse noore inimesega. Tahtsin mina kontrollida, et kas meri paistab kätte ära või mitte. Meri jäi siiski pisut kaugele, aga päike see-eest tuli tunduvalt lähemale. Selle tulemusena on mu nina punane kui ladvaõun.
"Aga Pilleke, sinu nina on ju koguaeg punane," ütlete te kindlasti. Järelikult pole te tõelist puna veel näinud. Täna on minu nina Punane suure algustähega. Kui teil käsitaks kirjutada entsüklopeediasse punase värvi definitsioon, siis võiksite vabalt minu nina selleks panna. Rudolfi ninake on minu oma kõrval ilmselt kahvaturoosa, ect ect ect

Appi, lae pealt kostub saagimise heli. Kas keegi üritab katust eemaldada? Selliste päikesepaisteliste ilmadega, nagu täna, poleks ehk asi nii hullgi, aga kui peaks näiteks vihma sadama hakkama? Või rahet või lund või pussnuge? Mis siis küll minust saab?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar