reede, aprill 28, 2006

Hitchcock in Tartu

Mina ei saa aru, kas selliseid asju juhtub ainult minuga?

Kõnnin mina mööda jõekallast, vaatan vares on tee ääres.
"Näe, vares," mõtlen mina.
"Kraaks, kraaks," ütleb vares*.
"Mida iganes," mõtlen mina ja lähen edasi.
Järsku kostab selja tagant vali kraaksatus, miski suur asi lendab mulle pähe, küünistab ja lööb nokaga.

Teate, mina arvan, et nii ei ole ilus.
Eino ma saan aru küll, et ma häirisin teda oma vahtimisega, aga kas sõnadega ei saaks olukorda lahendatud, ei ikka kohe nokaga kallale. Ja niimoodi selja tagant rünnata on ikka natuke alatu või mis?

Igatahes ma kaalun tõsiselt endale selle "No birds" T-särgi tegemist. See vares oli viimane piir tõesti. Kuulutan neile sõja! Haa!

* Ei mina lindude keelt mõista, aga ilmselt ütles ta midagi sellist: "Mis vahid, vaat kui virutan sulle!"

1 kommentaar:

  1. Kui Tartus ründavad varesed, siis Tallinnas teevad seda kajakad ja korduvalt.
    Iseenesest olen ma seda küll täheldanud ainult ühe kindla isendi juures, võibolla ma lihtsalt ei meeldi talle.

    VastaKustuta