esmaspäev, jaanuar 24, 2005

Ah, lõpuks ometi!!!

Täna oli siis minu selle semestri viimane eksam. Tänu Mpsile ei tulnud mul endal õppimisega vaeva näha. Ta nimelt õppis minu eest. Minu ülesandeks oli vaid eksamile minna. Nojah, ma ei tea, kas ma peaks tema õpituga rahule jääma. Ma pole kindel, kas ta sai oma ülesandega hakkama. Siin on kaks võimalust. Ta kas tegi suurepärast tööd või kukkus läbi. Mitte, et ma poleks osanud eksamil küsimustele vastata. Oskasin küll. Iga küsimus sai ühelauselise vastuse ja punkt. Rohkem polnud midagi öelda. Aga teised kirjutasid vist romaane. Igatahes kui mina teatasin, et ma ei viitsi rohkem kirjutada ja ära läksin vaadati mind kui imbetsilli või külanarri...
Ah, ootame eksamitulemused ära ja eks siis näeb kas ma pean Mpsile välja tegema või on ta keretäie ära teeninud.

Aga nüüd lähen ma koju.
Internetivabasse maailma.
Halleluuja.

Mitte, et mul valikut oleks. Raha on otsas, külmkapp on tühi. Viimaste sentide eest ostsin kojusõiduks pileti...

Jätan Sooda Tartusse, et ta hoiaks asjade käigul ilusti silma peal... ja ise, oh, lõpuks ometi :D

KOJU...

P.S Muide, mul on Alendri suhtes vist juba immuunsus tekkinud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar