pühapäev, aprill 03, 2022

Na-na nalja nabani

Kuidas möödus teie jaoks 1. aprill? Kas tõmmati ka haneks? Või tegite ise mõne nalja?

Ma jäin oma selle aasta naljasaagiga päris rahule. Tegin kolm nalja ja kõik läksid läbi. Tõsi, eks ma läksin ka kindla peale välja, mitte ei kasutanud traditsioonilist "Vaata, merel on suur laev!" lähenemist.

Esiteks kasutasin ära uniseid kaaskondseid, kellel äsja ärganuna polnud ilmselt kuupäevast veel halli aimugi ja väitsin, et õues on põder. Täps tormaski vaatama. Aprill!

Seejärel otsustasin töökaaslasi üllatada meiliga, kus väitsin, et presidendile on meie asutuse kohta kaebus esitatud ning süüdistatud meid nii altkäemaksu võtmises, dokumentide võltsimises kui kõigis seitsmes surmapatus. Manuses olev kaebus osutus aga visuaalseks kinnituseks (just seesama kõrval olev pilt), et tegemist on aprillinaljaga. Samas oli ka see nali kindla peale minek, sest noh, konkreetsest isikust võiks kõike oodata, sealhulgas selliseid jaburaid pöördumisi.

Kolmanda ja viimase nalja tegin aga oma enese lihase ema kulul. Tänamatu, eksole. Nimelt helistasin talle Mpsi töötelefonilt ja teatasin, et olen ettevõttest Kantor Emor ja oleme Sotsiaalministeeriumi tellimusel läbi viimas küsitlust põlvkondadevahelise kommunikatsiooni teemadel. Uurisin, et kas tal on täisealisi lapsi ja kui palju. Tegelikult oli mul veel palju häid küsimusi välja mõeldud, sh et kas lapsed külastavad piisavalt tihedalt ja kas nad on Teile juba hooldekodu koha reserveerinud (kõlab julmalt, aga ma tean, et mu ema saaks naljast aru), aga need kõik jäid küsimata, sest endalegi üllatuseks ei suutnud ma tõsiseks jääda ja otsustasin oma puäntküsimuse ära küsida enne kui naermisega end reedan. Viimaseks küsimuseks oli: "Kes on teie lemmiklaps?"

See oli kõige riskantsem nali, sest oli ju oht, et ema mu hääle ära tunneb. Mul on ikkagi täiesti äratuntav porgandihääl. Moonutasin oma häält nii, et jube ja see muidugi ajas kõige rohkem naerma. Aga ei tundud ära ja nali läks asja ette. :D Nojah, vastus küsimusele, et kes see lemmiklaps on, jäi küll saamata, aga ilmselt võib peale selliseid aprillinalju minu nime valikvastustest maha tõmmata...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar